Ασφαλιστικός Πράκτορας

112: Πανευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης

112-info
Το 112 καθιερώθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) ως ο πανευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης και χρησιμοποιείται σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμος αριθμός για τους πολίτες που ταξιδεύουν εντός της ΕΕ και έρθουν αντιμέτωποι με καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο εξωτερικό.

Το 112 λειτουργεί σε όλα τα κράτη μέλη της Ε.Ε παράλληλα με τους εθνικούς αριθμούς κλήσης έκτακτης ανάγκης. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ αποτελεί ωστόσο τον μοναδικό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης. Το 112 χρησιμοποιείται επίσης σε ορισμένες χώρες εκτός της ΕΕ - όπως η Ελβετία και η Νότια Αφρική - και είναι διαθέσιμο παγκοσμίως σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας GSM.

 ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;

Μπορείτε να καλέσετε το 112 από σταθερά και κινητά τηλέφωνα για να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε υπηρεσία έκτακτης ανάγκης: το ασθενοφόρο, την πυροσβεστική υπηρεσία ή την αστυνομία.

Ένας ειδικά εκπαιδευμένος χειριστής θα απαντήσει σε οποιαδήποτε κλήση 112. Ο χειριστής είτε θα εξετάσει άμεσα την αίτηση είτε θα μεταφέρει την κλήση στην καταλληλότερη υπηρεσία έκτακτης ανάγκης, ανάλογα με την εθνική οργάνωση υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης.

Το 112 στην Ελλάδα συνδέει τον καλούντα, ανάλογα με το περιστατικό έκτακτης ανάγκης που αυτός αναφέρει με:

  • την Αστυνομία
  • τo Πυροσβεστικό Σώμα
  • το ΕΚΑΒ
  • το Λιμενικό Σώμα
  • την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056
  • την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα εξαφανισμένα παιδιά 116000

  ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ;

  • Η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM).
  • Η κλήση προς το 112 μπορεί να γίνει και από δημόσιους τηλεφωνικούς θαλάμους χωρίς τηλεκάρτα.
  • Ο αριθμός 112 λειτουργεί εντός της εμβέλειας οποιουδήποτε δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Αν η περιοχή του συμβάντος δεν καλύπτεται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας του καλούντος, η κλήση προς το 112 πραγματοποιείται μέσω άλλων δικτύων κινητής τηλεφωνίας που καλύπτουν τη συγκεκριμένη περιοχή (λειτουργία υπηρεσίας εθνικής και διεθνούς περιαγωγής).
Εάν ο καλών δεν γνωρίζει πού είναι, ο χειριστής θα εντοπίσει πού βρίσκεται το άτομο που πραγματοποιεί την κλήση και θα το μεταβιβάσει στις αρχές έκτακτης ανάγκης, ώστε να μπορούν να βοηθήσουν αμέσως.

  ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ;

​Μείνε ήρεμος/η και κάλεσε το νούμερο 112.

Το κέντρο έκτακτης ανάγκης θα χρειαστεί τις παρακάτω πληροφορίες:

1. Πού συνέβη;
Με το ακριβές όνομα της τοποθεσίας (μέρος, οδός, νούμερο κτλ) αποφεύγεται άσκοπη έρευνα και επιτρέπει την γρηγορότερη επέμβαση των μέσων διάσωσης όπως πυροσβεστική και αστυνομία.

2. Τι συνέβη;
Σύντομα περιγράψτε την έκτακτη ανάγκη. Από αυτό το κέντρο ελέγχουν θα μπορέσει να καταλάβει το είδος της ανάγκης και να προβεί σε δράση.

3. Πόσα άτομα έχουν τραυματιστεί;
Είναι σημαντικό να αναφέρετε πόσα άτομα έχουν τραυματιστεί ώστε να έρθει ο απαραίτητος εξοπλισμός για τη διάσωση όλων.

4. Τι είδος τραύματος;
Θυμήσου να επισημάνεις τα τραύματα που χρειάζονται επέμβαση γιατρού.

5. Περίμενε για απορίες!
Μη κλείνετε. Ίσως χρειαστεί να δώσετε επιπλέον διευκρινήσεις το τηλεφωνικό κέντρο.


Αρμόδιος φορέας για τη λειτουργία του 112 στην Ελλάδα είναι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη.


Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του 112 στα κράτη μέλη της ΕΕ, μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: www.112.eu


Χρήσιμο είναι οι ασφαλισμένοι με συμβόλαια υγείας πριν φύγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές να ελέγξουν, ότι έχουν μαζί τους τα τηλέφωνα επικοινωνίας του διαμεσολαβητή και της εταιρείας που συνεργάζονται.

Αύξηση στις e-αποδείξεις για χτίσιμο του αφορολόγη...
Ανίχνευση χρωμοσωμικών ανωμαλίων στο έμβρυο με αιμ...
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2019

Captcha Image

Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας:

  • Είναι επαγγελματίας, που προτείνει την καλύτερη δυνατή για εσάς λύση - σε κόστος και σε όρους
  • Γνωρίζει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας με τις καλύψεις και τις εξαιρέσεις του
  • Θα σας ενημερώσει για οποιαδήποτε νέα εξέλιξη που σας αφορά
  • Θα διαπραγματευτεί με την εταιρεία αν χρειαστεί για την αποζημίωση σας
  • Είναι δίπλα σας όταν θα τον χρειαστείτε
  • Ελέγχεται κάθε 3 χρόνια και πρέπει να έχει λευκό ποινικό μητρώο, καμία καταδίκη για οικονομικές υποθέσεις και ασφαλιστήριο συμβόλαιο για λάθη και παραλείψεις μέχρι 1.800.000 € ανά έτος

Είμαι ασφαλιστικός πράκτορας από το 2009.

Μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών,
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 067282303000

Αρ. ειδικού μητρώου: ΕΕΑ / 3959

  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αγγελική Απερτσόι
    Ασφαλιστικός Πράκτορας, Εθνική Ασφαλιστική
    Αθήνα
    Κιν, viber: +30 693 87 02 696
    e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πώς θα μας βρείτε

  

Copyright © 2019 ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Powered by Bigsmall.gr